lovemakesyoublind

2012-08-13
12:34:03

Tävlingar
Håller på att bli galen.. Internet fungerar inte här hemma och för några minuter sen när jag bestämde mig för att använda mitt mobil internet så kunde jag inte logga in här på blogg.se, ogillar den där kossan!
Hade nog världens konstigaste dröm när jag låg och sov.. Drömde om att jag och några andra personer (har ingen aning om vilka dom var) åkte ner för en backe. Alla hade olika "föremål" vi åkte ner på, en tjej hade en skateboard, en annan en shopping vagn/mat vagn eller vad man ska kalla dom, pulka osv. Backen tog aldrig slut och vi blev jagade utav zombies, blev man biten så ja.. Ibland så var vi tvugna att springa igenom affärer som kom upp från ingenstans för att kunna fortsätta ner för backen men man hade bara några minuter på sig annars skulle man antingen bli biten/uppäten av en zombie eller så sprängdes man med hela affären.
Just precis när jag blev jagad av en zombie och hade lyckats gömma mig hör jag (medans jag sover) att någon kommer in i mitt rum, jag öppnar ögonen och skiter nästan på mig.. min mamma stog där och stirrade på mig.
 
Nä kanske inte så där men ändå...
 
Har inte hunnit med så mycket idag och har knappt något att göra. Jag och Sandra skulle gå till gymet här vid 12 men det blev aldrig av eftersom vår lilla bebis Oliver, vår hund, är sjuk. Han har problem med sina anal körtlar igen.. stackars hund, inte ens 4 år och han har spenderat mer tid hos veterinären än vad en 100 åring har gjort under hela sitt liv (överdrivet men ja, han har varit där ganska många gånger).
Har hunnit med både frukost och lunch och tittat massor på TV. Måste smsa Nagibah om att hon kan komma över snart, ska bara duscha och sminka mig lite - har fått världens finne på kinden.
Jag har även kollat runt på olika bloggar och hittade en som var väldigt interessant, hennes bilder är OTROLIGA. Hon har även en pågående tävling just nu där du kan vinna en valfri vara värd 300 kr.
 
(klicka på bilden för att komma till tävlingen)

Jag är även med och tävlar om ett jätte snyggt armband på hennes sida!
 
 (klicka på bilden för att komma till tävlingen)

Eftersom jag använder mitt mobil internet kan jag inte ladda upp alla de bilderna jag hade velat lägga ut idag från min Kanada resa.. Blir nog senare ikväll eller imorgon!

Kommentarer:

Kul att du är med och tävlar! hör av mig såfort tävlingen är avslutad. :D

2012-08-13 @ 14:13:03
#2: Sandra

Är också trött på den där jäkla kossan på blogg.se :S

2012-08-13 @ 20:34:23

sv: kul att du tävlar och att jag hör av mig när den avslutas.
tuuuuusen tack förresten, blir så himla glad :)
kram!!

2012-08-14 @ 00:22:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: