lovemakesyoublind

2012-09-23
13:38:05

Alltså...
Alltså jag verkligen suger på att uppdatera bloggen... Förlåt!! Från och med nu ska jag ta med mig laptopen till skolan varje dag så jag kan uppdatera under dagen och inte typ en månad senare...
Det har hänt ganska mycket sen sist. Har även varit på sjukhuset inne i stan, har tydligen ibs och nått annat skit som gör så att jag inte kan äta normalt, och om jag har "tur" så är jag förmodligen frisk om 8 år.
Jag har även fyllt år, yyaay, fick ganska mycket pengar, ett armband från Pandora, örhängen och kläder. Fick även en sen present av min morbror i Fredags, nya Borderlands 2! Grymt nice spel om man gillade Borderlands 1 också! Tycker grafiken är helt amazing.. eller ja allt är helt amazing! Om man gillar låånga spel med massor med uppdrag och klurigheter så rekommenderar jag verkligen spelet! Ska även köpa Black ops 2 när det kommer ut, är inte helt galen i själva campaignen eftersom jag tyckte den på black ops var ganska dålig... Köper egentligen spelet för Zombies och online. Jag har även köpt The Sims 3 Övernaturligt som jag också tyckte var helt okej, trodde att det skulle vara mycket bättre så spelet uppfyllde inte alla mina förhoppningar.
 
Jag har varit ganska mycket i stan och kollat runt med Fatima, Sofie och Agnes men har inte hittat så mycket jag verkligen vill ha.
Skolan går helt okej också, men det är ganska svårt när man nästan ständigt har ont i magen, måste ta med mig mina mediciner till skolan eftersom jag inte skulle kunna vara där hela dagen annars, ganska tråkigt eftersom jag verkligen vill klara mig det här året utan några omprov och annat skit på slutet av andra året som förra. Men har pratat med mina lärare om mina "problem" så om jag känner att jag inte kan vara med på lektionerna ibland kan jag gå hem. Alltså som min mentor sa "Du kan komma och gå som du vill eftersom jag vet hur ont du har det ibland, det ända du måste göra är proven och läxorna." Har inte behövt stanna hemma så mycket den här terminen så jag är ganska glad, jag hoppas det håller sig.
 
Ska även beställa ny design snart tror jag, min har blivit helt knäpp efter hela blogg.se uppdateringen eller vad man ska kalla det, så börjar bli ganska less på att försöka fixa den.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: