lovemakesyoublind

2013-03-21
17:46:06

Upp, upp och ännu mera upp!
Nu är det så att jag för ett tag sen kom hem och var helt super lycklig! Jag har äntligen fått ett bra betyg i Geografin och mina betyg går bara upp och upp! Mina föräldrar blev också galda för min skull och jag tror att det har med vilka man umgås med i skolan, förra året hade jag helt OK betyg, alltså godkänd i allt och hade några C:n och typ ett B, men nu när jag umgås med helt andra personer går mina betyg bara upp eftersom de påminner mig och stöttar mig i mitt skolarbete vilket gör mig otroligt glad.
 
Innan jag gick till skolan följde jag med pappa till jobbet eftersom jag skulle träffa och prata med en kirurg i närheten. Hade fått en remis dig från vårdcentralen efter jag hade pratat med en doktor där pga. alla mina mag problem och så. Men nu fick jag reda på att jag inte behöver göra något litet ingrepp längre utan bara ta medicin vilket gör mig lättad eftersom jag var ganska nervös!
När jag kom till skolan så var det fysik prov på en gång, ellära, som gick ganska bra enligt mig. Provet var mycket lättare än de proven vi har haft innan så jag hoppas det kommer gå bra.

Kommentarer:

Hej .
Allt bra med dig?

2013-03-30 @ 19:11:25

hej du var med en tävling i min blogg om att vinna ett presentkort värd 50:- från byebra. dock är jag lite sent ute med att presentera vinnarna, jag vill bara ha en bekräftelsemail att du läst denna så skickar jag koden som du kommer kunna använda som presentkort!

mvh nathalie http://nattstad.se/nathaliebjorklund

2013-04-11 @ 14:55:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: