lovemakesyoublind

2012-08-10
20:38:27

I'm back!
Halloj! Har inte skrivit på ett bra tag nu och det beror mest på att jag inte har orkat och att jag inte har haft tid. Som jag har sagt tidigare så gillar jag inte att blogga hemma men nu blev det ett undantag och kommer att fortsätta blogga här hemma nu medans skolan inte har börjat. Börjar igen den 23e augusti!
 
Kom hem från Kanada för ungefär två veckor sedan och jag har massor med bilder jag tänkte lägga upp här. Jag hade otroligt kul tills den sista veckan och det berodde inte bara på att vi skulle åka hem, men tänkte skriva mer om det senare. Resan dit tog 24 timmar och den längsta flygningen var på 9 timmar! Snacka om att jag hade ont i rumpan och mina knän efteråt, men hemvägen var nog värst..
 
Under de senaste två veckorna jag har varit hemma har jag inte gjort så super mycket. Har pratat mycket med William eftersom jag saknar honom jätte mycket! Har även varit och shoppat med mormor och med Sandra, jag har även varit och tränat nästan varje dag med Sandra. Jag har inte hunnit vara med kompisar ännu eftersom jag har mått ganska dåligt och jag har varit upptagen men nästa vecka så blir det att vara med Nagibah någon dag, måste bestämma vilken, och vara med Maja på fredagen då hon ska följa med mig till UMO. Funderar även på att träffa Sofie och gå på hennes "feta bröllop" hon och hennes kompis ska ha på onsdagen, men vi får se!
Försökte att fixa ny header för en timma sen, men kunde inte komma på något så jag testade blogg.se nya "Remby" knapp och fixade ihop min nuvarande header. Inte världsbäst men det får vara.
 
(Jag har också märkt att min sida blir hel knäpp ibland så att man bara ser text på text, vet inte hur jag ska förklara men ja den ser inte ut så. Ifall det blir så, vänta ett tag och försök att uppdatera sidan lite senare)
 
 
Några bilder.. Visar fler nästa gång!
 
 
Vet inte varför all text inte syns, fixade så att allt var innanför "ramen" men aja.
 
Skriver mer imorgon :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: