lovemakesyoublind

2012-08-14
16:08:05

Mer bilder från min Kanada resa! 3
Mår fortfarande ganska dåligt men har verkligen inget att göra så jag tänkte ladda upp bilderna min syster tog när vi var i Edmonton, Kanada. Där besökte vi West Edmonton mall, ett otroligt STORT köpcenter!! Alltså det var amazing, vill dit igen och shoppa loss!
Eftersom Edmonton ligger ungefär 5 timmar från Grande Prairie med bil var vi tvugna att sova på hotell. Det var också kul eftersom jag och William fick ett eget rum.
 
(Där hade dom olika shower. När vi kom dit hade dom en stor show för sjölejon, han sprang runt och gjorde massor med trick och det var super nice)
 
 
Det fans massor med affärer, de hade Victoria Secret och Victoria Secret Pink, de hade även H&M som förvånade mig. De hade även Build-A-Bear Workshop där min lilla syster fick göra en teddy björn jag betalade för och senare gjorde jag en med William. Det fans även en/ett (?) nöjes park med massor med karuseller och berg- och dalbanor, det fans även ett "badhus" och allt fanns inne i West Edmonton mall. Det fans också ett undervattens akvarium, men det han vi aldrig besöka.
 
Det var bilderna från West Edmonton mall min lilla syster tog men det finns massor med bilder kvar att visa! Men det blir imorgon istället.
 
Just nu sitter jag framför TVn och tittar på New Zealand's next top model, inte så super kul men det finns inget annat att göra och jag behöver verkligen något att tänka på så att jag inte börjar må sämre..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: