lovemakesyoublind

2012-05-21
13:23:44

Draw something!
Hello! Har inte skirivt på 5 dagar nu och det är för att det har varit lång helg och jag oftast inte brukar skriva när jag är hemma - ville bara säga förlåt...
Har inte gjort så mycket under "lovet", hjälpte till med att klippa häcken med mamma och sen att såga plankor med pappa, behövde inte precis såga då utan bara hålla ner plankan eftersom maskinen va så stark. Gick inte så super bra eftersom min vikt tydligen inte räckte för att plankan skulle ligga still.. Blev helt speechless eftersom jag inte tycker att jag är så lätt... Aja, gick bra iallafall. Fick även köra runt lite med min lilla bil :)

Har även pratat mycket med William, vi har bråkat lite men allting är bättre nu! Har också pratat med mamma om själva Kanada resan, nu ska vi tydligen till Kanada, men mamma behöver bara prata med Sandra om hon verkligen vill följa med oss eller inte. Hon bor ju inte med oss längre utan hon bor hos vår morbror.. Ganska tråkigt eftersom jag saknar henne - träffar inte henne så ofta, men ändå ganska lungt utan henne eftersom det inte är så mycket skrik och bråk hemma nu. Men ska få träffa henne idag :) Vi ska ta vår andra spruta mot livmoderhals cancer och jag hoppas att hon har med sig min pincett! Måste verkligen fixa mina ögonbryn snart eftersom dom börjar växa ihop..


Det har inte hänt så mycket mer än det. Jobbade igår med Viktor (min morbror), Jenny (hans sambo) och min morfar. Jag och Jenny hade ganska roligt - som vanligt höhö, men hon pratade även om allt som händer hemma. Alltså Soc ska kalla hela familjen till ett möte där vi ska prata om min lillasyster och hur vi ska göra. Hon tycker att alla bara pratar om Sandra och försöker hjälpa henne, men hur mår jag egentligen? Alltså jag har inga problem med att dom försöker hjälpa min lillasyster eftersom jag älskar henne och jag vill att hon ska ha det bra, men ja som Jenny sa "det är ju du som hamnar mitt i allt skit". Har inte precis tänkt på det så mycket utan det är människorna runt om mig som har märkt att jag mår dåligt. Men allt blir nog bättre snart! hoppas jag ...


Har du testat Draw something på telefonen?? Så otroligt kul! Spelet kom ut för ett tag sen men jag laddade ner det under "lovet". Jag har skrattat såååå mycket, alltså vissa ritar så konstigt - jag också. T.ex. som igår, en kille skulle rita en bild till ordet "Wedding" (jag skulle få gissa) och han ritade ett berg med några konstiga fåglar flygandes och så försökte han skriva något... OK?? tänkte jag, vad fan är det där?? Men vissa personer ritar otroligt nice! Vet att det finns till datorer och iPads and so on också men tror inte att dom kan spela mot personer som spelar på telefoner.. eller?

Just nu sitter jag på historian och försöker leta information och bra & dåliga källor om Ungernrevolten för att få ett så högt betyg som möjligt i historia! Måste även skriva klart min andra historia uppsats om atombomberna över Japan och sen en biologi rapport och ett referat + argumenterande text till samhälle och svenska... Ganska mycket att göra imorgon, måste plugga till matte nationella! Ibland känns det som att jag ska faila hela ettan men när jag pratar med lärarna så låter det som att jag har ganska bra betyg.
Slutar efter historian och då ska jag till morfar och vänta på att klockan ska bli 15.00 och sen gå sakta till vårdcentralen. Tror inte det blir något inlägg imorgon eftersom jag bara har matte nationella och sen kanske jag ska göra något med Kajsa - om hon vill, och så ska jag göra mina halv klara uppsatser.

Kommentarer:
#1: Kajsa

Du har ju extra lite att göra lilla du ;D

Själv har man NP Matte imorgon, Naturguidnings prov på onsdag, paddling på torsdag <-< sen nästa vecka vill jag inte ens veta!



Vi borde köra Draw Something OM jag orkar XD har inte spelat det på typ 1000000 år :P



Men du får väl besemessa till maj om något mer ;D

2012-05-21 @ 16:54:17

Hejsan, allt bra med dig?:D

2012-05-23 @ 19:52:46

Fin blogg :D

2012-05-25 @ 10:41:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: