lovemakesyoublind

2012-05-10
10:20:41

Design
Dags att fortsätta med designen igen, har fortfarande inte bestämt mig ifall jag ska börja om helt från början eller bara fortsätta och ändra. Vill ju ha några saker kvar på min nuvarande design och jag är för trött för att kolla upp alla koder och bla bla bla...
Skulle även vilja ha hjälp med att hitta olika bra sidor och program där man kan fixa bilder :) (har inte mac!)

Va ju hos vårdcentralen för två dagar sen, pratade med en grymt nice läkare som både var rolig och seriös, vi pratade mest i början eftersom han kände igen mig (har varit hos honom tidigare) och sen så fick jag berätta varför jag var där igen. Han sa att jag har problem med gallblåsan - han tror inte att jag har fått gallstenar eller att den är infalmerad men något är fel så jag får äta mediciner nu som ska minska "kramperna" i gallblåsan. Måste ta två ganska starka piller - morgon och kväll, sen så ska jag ta några andra (kan ta 9 om dagen) som också ska hjälpa när jag får ont. Är även på en ganska strikt diet, får inte äta vissa saker - bara kokad mat.. Äckligt.. Jag som ville att pappa skulle grilla den här helgen!

Har även pratat mycket med William och hans kompisar, dom är heeelt sjuka.. Men på ett bra sätt :) Dom har kommit på ett smeknamn.. Swedish Fish... Sverige har inte änns en egen fisk?!? Aja, är iallafall super kul att prata med dom :P

Idag kommer det inte hända något, ska nog sova lite när jag kommer hem eller spela Dragon Age - är helt beroende just nu eftersom jag köpte dom nya "banorna". Ska även prata med William <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: