lovemakesyoublind

2012-09-28
17:37:33

Blir galen snart
Helloj! Internet på mobilen har inte fungerat på några dagar nu så har inte kunnat blogga..
Tränade med Sandra i tisdags och i onsdags i ungefär 2 timmar, bara intensiv träning med maskinerna eftersom min högra fot var helt svullen. Hade nog trampat fel eller något i måndags och skoljoggen hjälpte inte precis men fick iallafall en ganska bra tid fast jag bara gick. 5km på 30 min!
Har gjort några läxor och bara läst några böcker, har även spelat Borderlands 2 med William nästan varje kväll också. Förstår inte hur jag hinner med både träning, skola och spel.
 
Just nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy, älskar den serien! Tittade på nästan alla gamla avsnitten när jag var i Kanada och snart börjar de nya igen! Väntar även spänt på de nya avsnitten av The Walking Dead.
Det kommer inte hända så mycket idag men skriver ett inlägg imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: