lovemakesyoublind

2012-09-24
12:41:37

Tips?
Helloj, sitter på svenska lektionen i skolan med världens mensvärk (ett av mina hundra problem).. Käkar p-piller/minipiller för att smärtan ska bli mindre och för att jag inte ska blöda så mycket.. Har redan testat två olika p-piller och nu har jag fått nya minipiller istället som doktorn på UMO är säker på kommer fungera, men jag är inte lika säker, kanske bara för att jag inte har tagit dom i en hel månad ännu.
Har ni några tips om vad som skulle kunna fungera mot smärtan?
 

Igår satt jag och spelade Borderlands 2 med William i några timmar, var super kul i slutet då han började prata mer, han brukar oftast sitta ganska tyst och lyssna på vad jag säger.
Började dagen med att vakna ganska sent, vid 7, brukar oftast vakna klockan 6 eftersom jag inte hinner göra mig i ordning annars. Fick stressa med sminkandet, frukosten och gå snabbt till bussen. Första lektionen, teckenspråk, gick bra. Jag tycker att det är ganska lätt och man lär sig ganska fort också.
Jag hade tänkt att åka hem direkt efter skolan för att kunna åka till gymet så fort som möjligt idag, har inte gymmat på en vecka eftersom jag har varit förkyld men måste ta igen det nu, jag har även gjort ett ganska bra schema. Måndagar och onsdagar ska jag springa/jogga/powerwalk i minst en timma utan paus, tisdagar och torsdagar ska jag hålla på mer med maskinerna och bygga upp mer muskler och sen på fredagar lite blandat. Eftersom jag slutar ganska tidigt så kommer jag även hinna med skolarbete.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: