lovemakesyoublind

2012-08-30
11:33:48

Länge sen!
Helloj! Har inte skrivit på ett bra tag nu och har tänkt att börja blogga lite mer nu när jag har kommit in i skolan igen, alltså alla tider och sånt och gör alla läxor och skit.
Vi har inte fått så många läxor ännu och det har inte hänt så mycket.. Ska till UMO på måndag nästa vecka (3 september) och ska till sjukhuset den 11e. Ska prata med en doktor om mina magbesvär, dom vill att jag ska opereras (jag gör det bara ifall dom är helt säkra på att det kommer att hjälpa mig). Har knappt ätit på 2 veckor nu, kan max äta en liten måltid per dag, om ens det.. Börjar bli ganska jobbigt eftersom jag är skit trött i skolan och kan inte koncentrera mig!
 
Ska göra mitt bästa med att uppdatera bloggen så ofta jag kan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: