lovemakesyoublind

2012-08-11
10:42:41

Mer bilder från min Kanada resa!
Good morning! Nej men seriöst.. Vaknade upp och mådde verkligen skit dåligt, var nästan som att jag skulle spy i sängen! Trodde att det bara var för att jag var hungrig men mår fortfarande dåligt efter en ganska bra frukost. Jag hoppas att den här känslan försvinner snart!
Jag och Sandra satt och kollade på Scream igår som gick på 5an. Det är dom ända filmerna som verkligen får mig att rysa eftersom vi också har ganska många stora fönster och jag hatar stora villor.
 
Tänkte lägga upp några bilder Sandra tog när vi va i Kanada (inte alla eftersom det var över 300 bilder och jag har fler på min mobil). Tänkte även visa er vad jag köpte där men det blir i ett annat inlägg.
 
Inte världens bästa bild eftersom jag tog den med mobilen för att kunna visa er hur Grande Prairie ser ut på en karta. Det är inte så stort och alla vägar leder till nästan samma ställe, alltså väljer du fel väg så kommer du till platsen du skulle till iallafall.
 
Där bodde jag och min familj med William och hans familj :) Gansak mysigt område.
 
Jag, William och Sandra gick på bio tillsammans och såg Ted. Jag rekomenderar alla att se den filmen för den var verkligen super rolig!
Jag var även och såg The Dark Knight Rises med William, också en film jag skulle rekomendera till alla som gillar Batman men även dom som gillar action och "superhjältar"!
 
 

Ungefär en månad innan vi skulle åka till Kanada så fick Williams katt tre små kattungar, dom var super söta. Men eftersom jag är allergisk mot katter så fick jag svårt att andas och mina föräldrar var tvugna att köpa massor med ögondroppar eftersom mina ögon började klia och nässpray. Mitt ansikte blev även väldigt svullet, såg verkligen ut som en ekorre haha.
 
Jag ville behålla alla tre kattungarna och ta med dom hem men kunde inte tackvare min allergi...
 
Nu har jag visat några foton min syster och jag tog när vi var i Kanada men det kommer många fler i nästa inlägg! Vill inte ha för många bilder i bara ett inlägg eftersom jag har så mycket att berätta om nästan varje bild.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: