lovemakesyoublind

2012-08-12
16:47:40

Mer bilder från min Kanada resa! 2
Halloj! Just nu är jag hos min morbror med Sandra och tittar på Simpsons, kollar även runt på andra bloggar. Har även lust att beställa design från den här bloggerskan, hon gör grymt snygga designer!
 
(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
 
 
Tänkte även visa er fler bilder från Kanada resan nu när jag har bättre internet!
 
Alla dom här bilderna togs när jag, mamma, pappa och Sandra gick på världens längsta promenad i skogen. Alltså det var miljontals med myggor där, jag hade mins tusen myggbett efter den promenaden!
 
Lägger nog ut fler bilder senare idag, annars blir det imorgon.

Kommentar:
#1: elin

Haha oj blir rent av smickrad! :D tack!
kram!

2012-08-13 @ 01:02:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: