lovemakesyoublind

2012-05-15
14:33:02

I want winter!
YES! Har inte bloggat på ett tag nu eftersom jag har varit på akuten och tagit några prover, fick några nya mediciner jag måste ta morgon och kväll och under dagen... Är jättedålig på att komma ihåg det eftersom jag har massor med annat att tänka på just nu. Har även haft många prov att plugga till men ja, det var ganska onödigt eftersom jag skulle till akuten då vi hade två prov.

Mår även jävligt dåligt, kan säga att jag är deprimerad! Mamma kom till mig i fredags när hon kom hem och sa "Vi ska sälja huset eftersom jag är trött på att bo med pappa och Sandra (min lilla syster) och vi kommer inte att åka till Kanada". Efter hon hade sagt det så stog allting stilla och jag typ fattade inte vad hon hade sagt till mig så jag gick upp på rummet och pratade med William om det, han sa att det var jag som inte ville åka dit på sommaren och det var därför jag berättade det till honom. Sen så började jag och hans mamma SMSa och prata på facebook om att han var ledsen och hängig, att han var sårad för att vi inte skulle åka dit längre. Jag var och är fortfarande det eftersom mamma och pappa lovade att vi skulle åka till Kanada den här sommaren, vi hade även kollat runt efter olika flygbiljetter och hyrbilar man kunde hyra för ett bra pris där. Jag verkligen öppnade upp mig för henne, jag beskrev alla mina känslor och hur ledsen jag verkligen var och hur jag inte kunde sluta gråta - ville verkligen åka till Kanada och spendera sommaren med killen jag älskar mest!
I lördags så pratade vi mer om det och jag var fortfarande ledsen. Man kan säga att jag och William började bråka/gräla och det gjorde att jag mådde ännu sämre än vad jag hade gjort innan. När det blev som värst och tårarna verkligen rann skrev han: "We're not done. We're having a family and dying holding hands". Han är verkligen den gulligaste killen som finns! Älskar honom så otroligt mycket!!

Är fortfarande ledsen över vad mamma sa, men William ska försöka spara pengar så att han kan komma i vinter :) Jag ska också spara ifall han inte har tillräckligt och för att vi ska kunna göra saker när han är här! :D

Just nu sitter halva klassen och tittar på A very Harold & Kumar Christmas, helt okej film :) måste dock se den med William haha. Blir nog inget mer inlägg idag eftersom jag slutar snart, men blir nog ett kort imorgon.

Kommentar:

Brukar inte använda läppglans osv men just där hade jag det la & vet inte vad det var.. Fick låna ett utav mamma :)

2012-05-19 @ 21:35:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: