lovemakesyoublind

2012-08-12
13:17:22

Inspirerande bloggar
Tjenis! Har haft problem med att logga in här på blogg.se så jag får använda mitt mobil internet istället... Det kommer göra så att jag inte kan ladda upp så många bilder idag, hade velat visa er fler foton från Kanada resan!
 
Just nu sitter jag och tittar på Top model Sverige på 3an med Sandra.
Vi pratar även om att sälja några saker här på bloggen, några böcker, kläder, skor, smycken. Priset kommer inte vara så högt och ni betalar frakten, men mer om det senare när jag har bestämt mig om vad jag vill sälja. Har massor med kläder i olika storlekar.
 
Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, kanske kommer att gå till morbror med Sandra ett tag lite senare för att kunna skriva ett till inlägg och visa er bilder. Ska även fortsätta fixa med blogg designen och även med min header. Några bloggar som har inspererat mig med deras designer (som jag verkligen gillar) är:

Ninni
Keela
Caty
Moa

Kommentar:
#1: elin

sv: Tack, vad gullig du är! Vill du köpa design är det överföring till mitt bankkonto som gäller ifall du inte bor eller känner någon som bor i piteå vilket jag antar att du inte gör hehe :)
kram!

Svar: Okej mailar när jag har lagt in mina pengar på mitt konto så kan jag skriva och skicka det jag vill ha med :) Men kan man skicka bilder och så på andra designer som typ "inspiration" eller vad man ska säga?
Susanna

2012-08-12 @ 14:47:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: