lovemakesyoublind

2012-04-06
18:42:40

Cus I can sex your brain

 

Glömde totalt bort att logga in på datan när jag kom hem igår..
Vi gjorde inte så speciellt mycket i skolan igår, vi pratade mest om olika läxor/prov och gick igenom massor med saker. Vi hade även kemi förhör på kemiska bindningar. Gick ganska bra för mig - hade inte pluggat men kom ihåg det mesta från 9an :) och på idrotten gick vi bara igenom vårat "idrotts häfte" vi måste plugga på under lovet, alla ettor ska ha idrotts prov tisdagen efter lovet (17/4).

Efter skolan så skulle jag egentligen till BuP klockan 15.30 men det glömde jag bort och åkte till Salem med Maja, Fatima och Ela istället - det var när bussen från Tumba precis började åka som jag kom på att jag hade BuP.. skulle ha spelat in min reaktion haha "VÄÄNTA!! JAG HAR BUP!" Det slutade med att jag och Maja åkte hem till Fatima istället eftersom Sandra inte ville till BuP.. Vill inte sitta där och prata ensam eftersom den tiden var hennes och jag skulle bara med som stöd, igen..
Jag fick träffa Fatimas lilla syster, hon va suuuper gullig (i början) men sen blev hon skit kaxig!! HAHA kan fortfarande inte glömma:
Jag - Ska du inte komma och rita något?
Hon - RITA SJÄLV.
Och sen hur hon kommenterade Majas tandställning och började skratta åt henne. HAHA

Köpte även några saker till Williams present, ska skicka den i morgon eller nästa vecka på Tisdagen :) ska även på bio med Maja på tisdag!!

Kommer bli grymt kul!

Har inte gjort så mycket idag, har varit hos mormor och pratat lite med William. Han gick tyvärr och la sig för ca 45 min sen eftersom han jobbar natt nu... Betyder att han nästan har samma tider som mig - alltså han jobbar när jag är i skolan och kommer hem ungefär när jag kommer hem (lite tidigare) och sen går han och lägger sig när jag ska sova. Han måste bara lyckas att ändra på tiden, han började jobba idag så det kommer nog ta några dagar för honom. Vill också jobba istället för att gå i skolan för att vara ärlig... Är så jävla skoltrött! Vill bara hoppa av ibland och skita i det, men sen så pratar jag med William om det och då tar han alltid upp att jag behöver ta studenten för att kunna plugga vidare till sjuksköterska och han har ju rätt.. men ändå!!
Just nu sitter jag och lyssnar på låtar/covers som Neon Hitch sjunger, tycker att hon är helt okej - man skulle kunna säga att hon är en blandning av Adele och Jessie J men hon påminner lite om Amy Winehouse men även lite om Rihanna - visar rompan lika mycket. Sitter även och spelar Borderlands, försöker att få alla achievements så att jag kan komma ikapp älsklingen!!

"Ride no lie just get inside me
Like you better if you just ride me
Grind me, try me, watch me finish
I like you better if you get up in it
I might like you better if we slept together"


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: