lovemakesyoublind

2012-04-17
12:32:02

Design design design

Ja.. som bilden säger så vill jag ha en ny design.. Lite svårt att fixa nu när lovet är slut och jag har massor med plugg. Ska nog försöka att fixa lite varje dag om jag har tid..

Idag så skulle jag egentligen ha haft idrottsprov på morgonen klockan 9, men eftersom min mentor sa att vi inte skulle göra provet så pluggade jag inte till det eftersom jag hade massor med annat att göra under lovet (andra läxor och skit). Försökte att plugga til provet igår men det gick verkligen inte, allt jag kunde tänka på var William och svenska nationella. Vi ska ha svenska nationella tal imorgon och jag är inte helt säker på hur jag ska prata om mitt "ämne", tänkte prata om långdistansförhållanden. Behöver bara en källa nu så tänkte kolla ifall det fanns någon statistik över hur många personer som är i ett långdistansförhållande. Ska nog gå bra om jag bara sätter mig ner och fixar det under håltimmen vi har idag, vi har ingen matte så vi har 2 timmars hål.. wooh

Ett till inlägg senare :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: