lovemakesyoublind

2012-04-02
13:06:18

Dö..
Irriterad, trött, sur och arg! Är så nära att bara smälla till någon snart.. Inget fungerar idag.. ALLT är fel, har värsta oturen! och inte nog med det, min mobil vägrar fungera.. GREAT! alltså mitt skal är helt f*cked up fast jag var försiktig (när man ska öppna mobilen måste man trycka ner en knapp.. SÅ IDIOTISKT!) och att den vägrar fungera. Jag har inte gjort ett skit och jag har haft mobilen i knappt 4 månader, brukar ta minst 1- 2 år innan jag vill byta mobilen men jag vill fan byta nu. Tycker att HTC Sensation XL är grym och den är skitbra (när den väl fungerar) men när det här händer så suger den verkligen..

Vill verkligen gå hem men har bara en lektion kvar, historia. Inte för att jag lyssnar så mycket eftersom han ändå kommer att skicka den här eftr lektionen och det ända jag kan tänka på är min mobil. Behöver den eftersom lärarna SMSar oss ifall vi inte har lektioner och för att jag väntar på ett/flera samtal av en läkare..
Ska försöka med: innan jag åker och pratar med dom på Elgiganten så att jag slipper byta telefon. Ifall det fungerar ska jag be om ett nytt skal, om dom säger nej kommer jag att freaka. Är verkligen inte på humör!

Det hände inte så mycket i helgen förutom att jag PMSade. Min mensvärk är så otroligt sjuk, kan inte fatta att det kan göra så här ont. Kan inte vänta tills jag slutar få min mens!
Pratade med älsklingen och spelade lite, försökte också plugga till matte provet jag hade idag. Fick även veta att en av mina kompisar är gravid! Ska bli en liten flicka :)

Kanske blir ett inlägg senare ikväll efter besöket på Elgiganten! Bäst för dom att dom kan fixa det här utan att byta ut min mobil till en ny och jag VÄGRAR att betala 5500kr igen för att senare komma tillbaka och säga att de är fel på skit mobilen. (ja jag betalade så mycket för tegelstenen fast det var mellandags rea - höhö känner mig ganska blåst nu när den kostar mycket mindre nu meeen jag kunde inte vänta)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: