lovemakesyoublind

2012-04-04
17:51:37

...

Hade världens super braiga dag och den startade två dagar innan jag vaknade! Fick världens gulligaste meddelande på facebook från William!! :love:
Han la även upp en bild på mig på hans logg, älskar honom så mycket !!


Dagen började alltså superbra! Alla lektioner flöt på som dom skulle men de va ganska tröga. Vi gick igenom svenska nationella, vi ska få välja vad vi ska prata om i 4 minuter och årets tema är Relationer. Sedan skrev vi provet "A formal letter" på engelskan och jag tyckte det gick ganska bra för mig. Är inte världens bästa på att skriva formella brev på engelska eftersom jag lärde mig engelska från spelet World of Warcraft haha inte världens mest formellaste ord man använder där.
Det var när jag SKULLE ha utvecklingssamtal allt blev helt pruttigt. Ibland tycker jag att mamma är väldigt trög! Jag sa åt henne att möta mig vid den stora entren men hon fattade ingenting, hon ville att jag skulle beskriva vägen dit och det är lite svårt när jag inte vet hur jag ska beskriva. Anyways, när båda mamma och pappa va där och väntade med mig på läraren så tappar vi alla tålamodet. Han hade bara sagt en tid till mig och jag visste inte vart vi skulle vara så helt plötsligt var det mitt fel!
När vi kom hem så började hon prata om mina omdömen och stuff, frågade om de var rätt den här gången eftersom nästan alla lärare hade skrivit fel på mina förra året, och jag sa "De borde dom vara". Och så började det eviga tjatet om att det var min uppgift att ta reda på saker och veta ifall de var rätt eller fel. JAG ÄR INGEN JÄVLA LÄRARE OCH VILL INTE BLI DET!!! INTE MITT JOBB!

Så nu när mamam äntligen har slutat tjata om det så har jag fått huvudvärk (wohoo)  och jag ska snart till tandläkaren. Jag kommer inte att lämna den där stolen eller vad man ska kalla den förens hon skriver på att jag ska få tandställning. Har väntat i över 3 år nu och jag tänker inte gnälla om det längre. Jag vill ha min tandställning NU, inte när jag är 108 och har tappat alla mina tänder.


Glömde att skriva igår efteresom jag var helt "uppslukad" av min xbox. Pratade med älsklingen nästan hela kvällen. Vi spelade (eller ja HAN spelade medans jag laddade ner 2 timmar långa uppdateringar för skit spelet) Battlefield 3! Blev ganska grinig efter ett tag när jag bara kunde sitta där och prata när jag vill spela med honom, har inte gjort det på super länge eftersom jag har spelat Dragon age 2 ett tag och han gillar inte det spelet..

Köpte även en till sak till honom igår :)

OCH jag fick även mina efterlängtade linser!


Måste skicka Williams saker snart.. Kommer ju inte hinna fram till påsk annars.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: