lovemakesyoublind

2012-04-26
11:29:04

Känslan man får när..
Känslan man får när man behöver vis leg för energidricka medans kompisan inte behöver det... Alltså vafan!! Har aldrig behövt visa leg för att köpa energidricka i hela mitt liv, så ung ser jag inte ut!

Skoldagen började med nationella prov i svenska, uppsatsskrivning! wooh, va helt okej eftersom jag redan viste vad jag skulle skriva om så det bara flöt på :) Jag skrev minst 400 ord och vid 300 fick jag kramp i handen och den ville verkligen inte sammarbeta.. Efteråt så gick jag, Maja och Frida till centrum och köpte "mat" eftersom maten i skolan inte såg så god ut.
Just nu sitter jag och pratar med Maja och Fatima och jag har ingen aning om när kemi lektionen börjar..
Ska även försöka att fortsätta fixa min blogg, måste ändra fonten för "överskriften" eftersom det är inte alla som kan se den.. :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: