lovemakesyoublind

2012-04-27
10:19:02

Me likes

Jag har ingen aning varför men jag tycker att killar som röker är jävligt sexigt! Och då menar jag inte vanliga cigaretter... ;)

 

Ett helt onödigt inlägg men ja, jag hade ganska tråkigt :)

Har biologi nu och ska titta på någon film men läraren har ganska många problem med att få igång smartboarden.. Jag har även skit ont i magen på höger sida, vill gå till skolsyster eftersom jag är skit nära på att börja gråta, men vill ändå inte eftersom alla säger att det inte är något fel med mig.. VAFAN HAR JAG ONT FÖR DÅ!? Ska nog vänta tills biologin är slut och sen kanske gå till skolsyster eller kuratorn. Men inte ringa mamma, hon kommer bara säga "du har varit borta för mycket, du ska stanna kvar och jag skiter fullständigt i om du har ont!". Snäll mamma va..?

Skriver nog senare ikväll igen, eller om jag kommer på något mer intressant som bilden ovan :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: