lovemakesyoublind

2012-04-16
13:55:28

Problem med internet

Ja... Det har hänt mig ganska MÅNGA gånger och det är lika pinsamt varje gång... Trodde att jag skickade ett väldigt privat meddelande till fel person under lunchen idag haha snacka om mini heart attack!

Har inte bloggat under påsklovet eftersom jag har haft ganska många problem med mitt internet och jag ville inte använda internet från mobilen - det skulle ta hundra år att ladda en sida och allting.
Har inte gjort så mycket under lovet. Jag har mest varit hemma med Sandra och inte gjort någonting. Vi har spelat ganska mycket och jag har pratat med William :) Inte like mycket som förut eftersom han jobbar natt.. Gör mig ganska ledsen eftersom jag är van vid att prata varje dag med honom men nu går det inte eftersom han alltid är trött när han kommer hem - han har inte fixat sina sov tider eller vad man nu ska kalla det. Alltså han börjar jobba när jag vaknar och slutar när jag slutar skolan, men när han kommer hem vill han alltid gå och lägga sig medans jag fortfarande har minst 6 timmar kvar innan jag kan sova.
Jag har även försökt att göra några läxor och plugga till prov men det gick inte så bra.. Ska ha engelska bokredovisning idag och dom i min grupp sa att jag skulle skriva om miljön i boken och sånt. Jag hade verkligen kämpat med den eftersom jag verkligen suger på miljöbeskrivningar men lyckades tillslut. Sen så fick jag reda på (i lördags) att jag skulle prata om genren.. DAFUQ! Aja.. får göra så bra som möjligt idag under redovisningen..
Igår så var jag på trädgårdsmässan i Älvsjö med Jenny (morbrors färstmö) och Sandra. Vi hade skit kul där :P! Köpte tre olika blommor, the och någon rengörings sak till mamma :) Sandra fick köpa praliner till mig eftersom hon var skyldig mig pengar..


Efter trädgårdsmässan så åkte nästan hela familjen (utom mamma och Oliver) på bio och såg Battleship! En grymt bra och skön film om du gillar action och män i uniform ;)


Idag har det inte hänt så mycket. Har haft tyskalektion och matte, va helt okej eftersom Maja var med på båda! :) Just nu har jag historia, ska skriva om atombomberna över Nagasaki och Hiroshima, även skriva en hjälp lapp till redovisningen. Maja "klistrade" på två låtsastattueringar på mig idag också! Vill ha en när jag fyller 18 men William tycker inte att jag ska skaffa en...

(ignorera mina håriga armar höhö!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: