lovemakesyoublind

2012-04-25
09:45:11

Som en boll kommer jag tillbax till dig
Tjenis mikropenis!
Min natt va jävligt dålig.. Jag hade somnat med TVn på så pappa kom upp och stängde av den.. Han kunde inte ha varit tystare... alltså jag var så nära på att slänga väckarklockan på honom! HAN SPARKADE MINA XBOX HÖRLURAR + MIN KONTROLL I VÄGGEN NÄR LAMPAN VA PÅ! Hur blind kan man vara ???? Det tog ungefär en och en halvtimma för mig att somna om. Men är fortfarande väääldigt trött.

Jag kom hem väldigt tidigt igår eftersom vi inte hade någon svenska för att läraren skulle "vakta" någon klass. Skulle ha gått till gymmet med Sandra men hon var sjuk så jag pratade med William istället. Han var på väldigt dåligt humör!! Ville nästan inte prata med honom eftersom han var så kall mot mig, men han sa att han inte menade att vara taskig eller nått, att han bara var trött eftersom han hade gjort så mycket på jobbet. Men allt blev bättre sen när han hade fått lägga sig i sängen.

Dagen började med att smsa William innan han åkte till jobbet. Saknar verkligen att vakna upp bredvid honom :( sedan gick jag ner och gjorde the och kollade på någon film/något avsnitt med pappa om andra världskriget tror jag eller nått, det var något med krig iallafall. När pappa hade gått så var det bara att sätta på TV11 och kolla på Big Brother! Jag tycker att det är jävligt roligt ibland, brukar alltid sitta där i soffan och garva för mig själv - jag undrar vad folk skulle tro ifall de såg mig sitta där och skratta.. Under den tiden så var det bara att borsta tänderna, sminka sig och sätta på sig kläder.

Just nu sitter jag på biologin och har kollat mina "växter" - vi håller på att odla olika frön i olika koncentrationer (olika pH värden, gifter, växtnäring, you name it). Jag och en annan tjej i klassen, Sibel, valde att odla linfrön i växtnäring, vi fick 3 bägare - en med bara vatten, en koncentration med 1ml växtnäring i 500ml vatten och en 2ml växtnäring i 500ml vatten. Vi ska "studera" hur linfröna växer i de olika konsentrationerna och just nu fungerar bara vatten bäst!

Jag tycker att de är väldigt kul att observera olika saker, alltså om vad som har hänt efter en vecka eller nått, så jag hoppas på ett högt betyg! :P

Jag läste även att Justin Bieber kommer till Sverige! Är inte världens största fan, men jag gillar några låtar och tycker att han har en väldigt bra röst så jag förstår inte varför vissa människor hatar honom.. Jealousy maybe??

Jag skulle verkligen vilja gå på hans konsert men jag vet inte ifall jag kan eftersom det är så mycket skola nu..

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: