lovemakesyoublind

2012-04-27
08:58:00

This is the part of me.. nobody knew I could cook
Yes, som rubriken lyder, ingen vet att jag kan laga mat! Kan inte säga att jag är världsbäst på det eftersom jag inte kan koka ris (mamma fick göra det igår) men det blev jävligt gott!


Efter det så var det att prata med William hela kvällen och hans kompis :) Va inte så super trött efter vårat samtal eftersom jag var på bra humör! Låg och kollade på pewdiepie halva natten och spelade temple run, tillslut fattade jag inte att jag låg där och skrattade och att jag nästan hade väckt hela familjen!
Innan jag kom hem så hade jag varit med Fatima, vi "bröt" oss in i hennes lägenhet och åt nutella haha, grymt gott - var så länge sen jag åt det. Måste köpa en burk och dela med Sandra någon gång..
Men ja, jag hade väldigt trevligt igår och det var länge sen!! )

Imorse så var jag på gaska dåligt humör, vet inte varför, kanske bara är en sån dag. Jag hoppas det blir bättre efter några timmar i skolan, eller så går allt åt helvete.
Har samhälle just nu, ganska långtråkigt eftersom läraren bara pratar på om allt. Har ganska ont i huvudet också haha.. måste även komma igång mer med den nya designen och fonter. Tips?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: