lovemakesyoublind

2012-02-12
20:54:16

Karolinska
Hello...
Sitter i sängen och kollar på dom gamla avsnitten av 2 and a half men med Oliver och pratar med William och Kajsa :)
Mår verkligen skit!! Pappa tog med mig till Karolinska imorse.. kl 6 :thumbdown: kunde verkligen inte sova i natt, fick minst 3 timmars sömn och vaknade flera miljoner gånger av "huggandet" på höger sida och att min kropp typ kokade. Man kunde ju steka mat på mig..! Va där från 6-12.30 ungefär.. så tråkigt!

Känns som att jag ska dö.. mitt huvud dunkar och jag har fortfarande feber BLAAH

Skrev aldrig nått igår eftersom mitt internet va konstigt.
pratade med William hela kvällen :D:love:

Va ganska skönt at bara höra hans röst efter en heldags shopping tur med syster och mormor :D köpte inte så mycket eftersom jag inte var på världens bästa shopping humör men ja.. de blev några underkläder, smink, nya reebok skor (som är hur sköna som helst), sport BH, väska och alla hjärtans dag present till älsklingen!


Ska skicka paketet till honom snart :) kommer inte hinna fram tills imorn.. :(
Fick även reda på att vi inte har några lektioner imorn!! YAY!! :D så de blir att stanna uppe hela natten och prata med älsklingen (hoppas jag kan, sov inte så mycket..) och imorn blir det att vila hela dagen och ta ett varmt 3 timmars bad!
Ska ut med Oliver nu och sen ska jag lägga mig och titta på de nya avsnitten av 2 and a half men :)
Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: