lovemakesyoublind

2012-02-01
20:01:27

Good feeling..
Verkligen älskar den här låten! :thumbup:
Ligger på golvet och tittar på "2 and a half men" och försöker skriva klart min bokredovisning.. går inte så bra just nu :| får väll göra den i morgon då..
Har inte hänt så mycket idag och det kommer inte hända så mycket nu. Var i skolan till 13.50 och sen gick jag hem med Oliver.. Gud vad jag ville gå på konserten idag!!! Asking Alexandria i fryshuset! min kompis hade köpt en biljett till mig men sen så fick jag alla dessa "problem" med min mage så jag bestämde mig för att inte gå, vill egentligen gå men ja.. vill inte få värsta krampattackerna mitt under konserten :(

Ska nog gå och lägga mig tidigt idag så att jag orkar gå upp imorgon men först ska jag gå ut med hunden och sen fixa mina naglar igen :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: