lovemakesyoublind

2012-02-10
12:53:00

Kinky
Haha jag förstår inte hur människor kan få korv med bröd att se så kinky ut :o


Just nu sitter jag på mattelektionen med Maja! :D övertalade henne om att följa med på lektionen efter vi hade ätit :) Förstår inte så mycket om vad läraren pratar om eftersom jag HATAR grafer och jag tycker bara det är irriterande och bla bla bla... och så försöker jag få mitt ben att vakna igen, sitter gansa konstigt så den har somnat ;( vågar inte röra på mig haha eftersom det kittlas.. Sitter även och försöker få älsklingen och en gammal kompis att svara på mina meddelanden men neeej... känner mig ganska ignorerad :(
Sitter ÄVEN och funderar över om jag ska färga håret :)
VILKEN?!

Ska nog försöka att jobba med matten nu så det blir nog ett till inlägg senare när jag kommer hem :) (Slutar 13:10 :O)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: