lovemakesyoublind

2012-02-23
11:06:17

Lazy <.<
Hello!
Har inte skrivit på minst en vecka nu.. va hemma hela förra veckan eftersom jag mådde så dåligt men nu sitter jag i skolan och har håltimma i två timmar ! ganska tråkigt eftersom Historia är ganska kul :| Missade Biologi provet och matte provet förra veckan och Kemi provet är flyttat till imorn (samma dag som tyska provet.. FML!) blir mycket pluggande när jag kommer hem, om jag orkar ..
Har fortfarande ganska ont på hela höger sida av magen men ska till vårdcentralen under sportlovet och sen till sjukhuset den 5 mars så jag hoppas dom hittar nånting för jag orkar verkligen inte ha ont längre :( plus att jag inte kan missa mer skoldagar

matteläraren satte 10min försening på mig baraför att jag va tvungen att hämta medicin.. BITCH! va glad över att jag kommer på dina lektioner istället. skulle lätt kunna stanna hemma eftersom jag har så jävla ont..

Fick mitt paket i tisdags utav älsklingen! :love:


Fick massa choklad som lilla syster ville ha :o
Ska skicka hans paket den här helgen eller nästa vecka när jag ändå ska till vårdcentralen. Har fortfarande inte hittat "saken" jag vill köpa till honom och hans mamma :(
Hans mamma satt och laddade upp gamla bilder på honom igår och taggade mig på facebook, alltså GUD VAD SÖT!!!!



(finns många fler på facebook :) )
Fick även reda på (i tisdags) att min morbror ligger på sjukhus :( han trodde han fick hjärtattack men så var inte fallet.. han har diabetes! :( han är nog hemma nu så ska nog gå dit efter skolan en liten stund :)

Idag kommer jag nog inte göra så mycket, kanske gå till gymmet en "snabbis" och sen hem och plugga tyska och kemi! fml.. orkar inte med två prov dagen innan lovet! det suger
Men nu ska jag till lunchen med mina knäppisar :)

va långt inlägget blev :O

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: