lovemakesyoublind

2012-02-15
08:42:32

Min näsa kommer att ramla av snart..
Godmorgon! Sitter fortfarande i sängen och har inte tänkt att göra nått idag förutom att spendera tid med pappa som också är hemma, sova (eftersom jag inte har fått någon bra sömn på 5 dagar nu), dricka te, kissa var 20-30 minut :blush: och prata med bästisen Kajsa! Vi har haft konstigaste konversationen hittills :P
Va hemma igår också, självklart.. eftersom vi inte hade några lektioner :) men skulle ändå ha stannat hemma som idag eftersom jag mår värre nu efter besöket hos Karolinska i måndags.. tror att dom "råkade" klämma för hårt på min mage för jag har typ kramper hela tiden nu på höger sida och i mitten utav magen.. GÖR SKIT ONT!

Ska nog gå ner och titta på TV nu med pappa :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: