lovemakesyoublind

2012-02-09
10:29:12

Show and Tell... 2
Blev klar med min engelska presentation för typ 10min sen "Show and Tell", gick ganska bra men jag var nära på att börja gråta eftersom jag pratade om en tjocktröja jag fick utav Min sötnos och hans lukt finns fortfarande kvar på den och den påminner mig mycket om honom eftersom han gnällde över att jag tog hanns kläder :P ska nog ta en annan tröja från honom när jag ska dit med familjen i sommar :)
"This sweater means a lot to me because a very special person gave it to me, my fiancé. *nära på att böla..* This maybe sounds weird but I actually slept with this sweater for 3 weeks after he left, because it was the only thing that still had his smell on it and it really reminds me of him. *bet mig själv för att inte gråta* I love it a lot cus it's black and blue, my favorite colours and I love it even more just because I got it from him. Now I wear it every night when it's cold! And I think my dog loves it nearly as much as me because he sleeps on it when I'm not wearing it."

Sitter på historian nu och "lyssnar" på när läraren pratar om Skotten i Ådalen, han pratar mest om hur töntiga bilder det finns när det är nått coolt som händer här i Sverige, hah! måste hålla med ..
Vill att den här föreläsningen (som nästan nyss började..) ska ta slut! vill göra klart powerpointen med Fatima och Ela så att vi slipper göra det under helgen eftersom jag måste hjälpa min morbror och sen så ska jag till Skärholmen och köpa en present åt min älskling till Alla hjärtans dag :) & nu hoppas jag att han inte läser det här höhö
Tycker bara att de är tråkigt att han inte kommer vara här med mig under alla hjärtans dag ;(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: