lovemakesyoublind

2012-02-08
13:15:23

PewDiePie
Hallo!
Jag har inte skrivit på ett tag eftersom det är mycket som har hänt.. och alla dessa läxor :o
Sitter på engelskan och kollar på PewDiePie!! :D

hahah han gör väldigt roliga videos! xD
Fick reda på att jag inte behöver gå på engelska lektionerna på måndagarna eftersom det bara är hjälptimme eller så blev jag bara lurad :( MEN om jag inte behöver gå så slutar jag 13.55 :D





Tyska... X_X



Onödig lektion...


Matte...






Historia...




NO ENGLISH! maybe..


Blir ledsen om läraren ljög ;(
Aja.. inget nytt som händer idag när jag kommer hem.. ska bara till gymmet med syster Sandra vid 17.00, har inte varit där på en vecka nu eftersom jag mår skit :o
Blir nog ett till inlägg senare idag :)

Så längesen jag hörde den här låten :o spelades i skolan idag.. höhö

Kommentar:
#1: Kajsa

Pewdiepie <333333 omg han har idag kl 8 live spelning igen!! XD ska fan se det 8D

2012-02-12 @ 10:57:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: