lovemakesyoublind

2012-01-28
15:34:03

2012-01-28
Goodmorning!
Vaknade runt 07:48, tidigt.. i know.., av att jag fick ett meddelande från min älskling. Han sa att han va helt förstörd från det som hade hänt igår (vill inte gå in på detaljer) och han bad om förlåtelse.. Hatar verkligen när vi bråkar :thumbdown: .. aja nu slutar vi prata om det :D jag åt frukost, bara en smörgås med bara smör eftersom det är det ända som inte "skadar" min mage (magkatarr/magsår FTW!) och efter det gick jag ut med lilla bebisen Oliver.

När vi kom hem så blev det att hjälpa pappa med maten, varma mackor :bigeyes:


Just nu ligger jag på golvet och tittar på Waterwörld HAHAH ena killen fastnade med pungen i slangen dom får hänga i!

Skriver nog något mer senare :thumbup: Pöss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: