lovemakesyoublind

2012-01-31
17:19:38

Chokladterapi
Jag är sugen på kakor... :blush:


Det var super långtråkigt i skolan idag.. förutom under vissa moments på samhällskunskapen och svenskan. Samhällskunskapen (läraren frågade mig) "Funkade hemsidan?"
- Ja, men datan dog..
"Men hemsidan funkade?"
- Jaaa
"Varför är du inte inne på den då?"
- .... Datan dog..!

Och sen på svenskan, haha de va så tråkigt att man bara va tvungen att skratta!
"Petra, din bok hette Cirkeln va? Vad heter uppföljaren?"
- Fyrkanten.

Alltså FACEPALM!!

Det var även världens längsta kö till lunchen idag eftersom det fanns 9or på besök igen... Jobbigt :thumbdown:


ooomg!! Fatima ritar så jävla BRA!!!! :O hon fick även rita på min arm idag :)


Kanske gör ett till inlägg senare men NU så blir det Saints Row: The Third eller MW3 och prata med min sötnos (som äntligen vaknade..!! :D

Kommentar:
#1: Fatimis

that awkward moment when you're looking at your friends blog. and then you see your drawings in it...XD



well thank you for complimenting my skill c:

2012-02-04 @ 17:31:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: