lovemakesyoublind

2012-01-29
21:22:40

Snart slut på söndagen..
Goodmorning, god eftermiddag eller goodnight.. :)
Det här var typ den knäppaste söndagen det här året men det var även en väääldigt bra dag :D pratat med älsklingen och hans kompisar hela dagen <3



Nu sitter jag och tittar på "2 and a half men" och smsar med sötnosen :love: 
blaaah saknar verkligen honom!!



Men sommaren är snart här och då kommer jag få vara med honom! :D
Haha jag tycker att jag börjar tjata lite mycket om det..

Nu ska jag fortsätta kolla på "2 and a half men" och prata med sötnosen. GODNATT!




 

 



Har fått låten på huvudet tackvare älsklingen... Im not the biggest fan of rap but yeaa gillar den ändå på nått sätt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: