lovemakesyoublind

2012-01-28
16:40:15

Varit förlovad i 6 månader today!
Det här har absolut inget med rubriken att göra men nu när jag ändå såg reklamen på TV tänkte jag ta upp det.. Jag hatar verkligen Telias reklam för Spotify i mobilen och jag vet inte varför.. det bara är så helt enkelt! :thumbdown:



Okej så nu när det är avklarat.. back to the main title! Jag har alltså varit förlovad med min underbara fästman William i 6 månader nu :love: (vi har varit bästisar i ungefär 2 och ett halvt år). Han var här under jullovet och träffade nästan hela min familj, han bor inte här utan i Kanada.. Sucks! men jag kommer troligen flytta dit när jag har tagit studenten :)
Saknar verkligen honom! ;(



Jag håller på och försöker att väcka honom just nu men det är väldigt svårt! Det är nästan så att man behöver hoppa på honom för att han ska vakna.. men jag älskar honom :)
Måste få honom att vakna så snabbt som möjligt så att jag kan prata med honom, vi har inte pratat så mycket den här veckan och jag saknar hans röst..

Men undertiden så blir det nog massa musik på Spotify!

Kommentarer:
#1: Maja

SÅ GULLIGT INLÄGG! :,D man blir typ kissnödig i ansiktet!



det är Christian Walz låt Like Suicide C:

2012-01-28 @ 20:42:22
#2: Kajsa

Testa att kasta världsrekord! Typ en.... Potatis till Kanada för att se om den landar ;) (vet dock att du kastar typ som en myra xD <3)

2012-01-31 @ 11:02:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: