lovemakesyoublind

2012-03-20
11:50:21

Galen
Håller på att bli galen!! Har försökt att fixa min header och lägga till en bild på vänster sida (över min presentation) sen igår men det funkar inte!
Kunde fixa bilderna till headern utan att förstöra hela "grunden" men jag kan inte få den att passa.. aja får vara så där.. slänger ut datan om jag fortsätter - blir bara irriterad när det inte fungerar haha
Just nu har jag samhällskunskap, ekonomi. Vi ska skriva ett referat och en argumenterande text men jag gör något helt annat istället.. Håller på att leta efter koder så att jag kan fixa bloggen lite mer - tycker det är otroligt roligt att hålla på att fixa och så men blir irriterad när det inte vill fungera som jag vill att det ska göra.
Tror inte att det kommer hända så mycket idag, ska försöka skicka in min svenska bokredovisning när jag kommer hem och sen plugga till mitt samhällskunskaps omprov.. har ingen aning om vad jag ska plugga på eftersom han bara säger "De 10 frågorna! Inte de 50 instuderingsfrågorna." så ja.. måste nog fråga honom.

Igår så gjorde jag inte så mycket efter skolan. Gick till vårdcentralen med Maja, Fatima och Ela för att träffa mamma och Sandra - skulle ta sprutan mot livmoderhalscancer. Gjorde inte så ont när hon stack en, det kändes mycket mer efteråt och nu - dagen efter. Käns som att jag spänner min vänster arm hela tiden fast jag inte gör det och det gör skit ont!
Efter sprutan så loggade jag in på xbox höhö :) och spelade Dragon age 2 - kuligt spel om man gillar låååånga spel där man får bestämma mycket själv. Påminner mycket om World of Warcraft så det är kanske därför jag älskar Dragon age spelen och Fable. Pratade även med älsklingen och hans kompis Kevin. Pratade om hur nördig jag är som vill börja spela WoW igen.. Har inte spelat på 4 år ungefär så jag vill börja igen ett tag.

Lunch nu men blir nog ett kort inlägg senare idag eller snart!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: