lovemakesyoublind

2012-03-23
16:08:43

Kartoffel
Vaknade klockan 3 idag utav att min hand typ "sov", gjorde så otroligt ont! Försökte med att slå handen mot något, kittla den, sitta på den, ha den under kallt & varmt vatten.. INGET FUNGERADE.. men tillslut försvann känslan och jag kunde somna om :D Vaknade sen vid klockan 6 och smsade William :) saknar att ha honom nära varje morgon.. men ska dit snart!En sak jag blev väldigt irriterad på imorse var min blomma.. liksom varför vill den inte ge mig lila vackra blommor?? Jag vattnar den varje vecka som man ska göra, har den i rätt skugga/solljus och jag pratar med den nästan varje morgon!

Vi gjorde inte så mycket i skolan idag, tyckte mest om biologi lektionen idag - jag och min grupp skulle skriva om GMO - genetiskt modifierad organism (vi skulle egentligen ha börjat på den uppgiften förra veckan men ja haha). De gick ganska bra, eller för mig gjorde det de, jag han skriva ganska mycket och jag hittade väldigt bra fakta, brukar inte gå att hitta det man letar efter så fort som jag gjorde så jag blev glad :)
Gick till morfar för att hämta Oliver efter tyska provet (hör- och läsförståelse), gick ganska bra men fattade nästan inget av läsförståelsen..

Just nu sitter jag i Sandras rum och tittar på när hon spelar World of Warcraft och lyssnar på när hon sjunger Avicii - Levels. Ska nog gå på långpromenad med Oliver snart, måste passa på nu när det är soligt ute!

(Jag vet om att min klocka på bloggen går en timma fel... men skiten vill inte fungera)


Kommentarer:
#1: sanna

hej!

lust att göra ett bloglovin byte med mig? :-D

kram

2012-03-24 @ 16:41:19
#2: Anonym

Veckans blogg vinnarna är nu dragna!

Kika in och kolla om det blev du, om inte, finns en ny chans redan nu! ;-)



Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-3.html#comment

2012-03-25 @ 19:39:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: