lovemakesyoublind

2012-03-30
12:59:04

Maja är bäst... eller?
CHAA! Som vanligt glömde jag att skriva på bloggen igår när jag kom hem.. förlåt :(
Igår så var Maja med mig på Kemin! Vi hade skit kul haha det var nog baraför att vi skulle bygga upp molekyler med konstiga runda saker :P

(om du klickar blir bilden större höhö!)

Innan jag gick hem så gick jag till mormor och morfar och hämtade sötnosen OLIVER :D
Senare så satt jag och väntade på att min William skulle  vakna :) Hade myskväll med honom och hans kompis.
Måste leta efter ett till spel som han vill ha, eftersom jag är en sån awesome flickvän! Haha nej men jag vill bara göra honom glad :)
Medans jag satt och spelade Dragon age 2 så satt dom och pratade om rave fester som vi har här i Europa. Vill inte att han ska gå utan mig efter som ja...... Behöver nog inte förklara... aaaanyway så var det en helt mysig kväll!!

Just nu sitter jag på Majas historia lektion, ska snart gå till kuraton för att prata. Innan lektionen startade så satt vi på golvet och kollade på PEWDIEPIE! och käkade chips.
Datan dör snart så ja, blir nog inte ett inlägg senare ikväll!

Kommentar:
#1: Jennifer

Vad söt du är! :)

2012-03-31 @ 13:44:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: