lovemakesyoublind

2012-03-29
09:27:24

OMG
Glömde bort att logga in på datan igår när jag kom hem efter skolan!! Och glömde totalt bort min och Williams dag!! Vi har varit tillsammans i 8 månader nu :) egentligen mer än ett år men ja.. vi gjorde slut förut så det räknas inte..

Tema dagen i skolan var ju som sagt kärlek. Vi fick skriva dikter och göra kort i biblioteket, sjunga karaoke (helt sjukt vad människor skrev i mikrofonen.. mina öron började nästan blöda fan :o i början var det skit kul eftersom de som var uppe och sjöng gjorde det till nått roligt och skämtade samtidigt som de sjöng - kan inte förklara haha - men när alla skulle göra det blev det bara tråkigt och jobbigt och de va då man bara ville gå och hänga sig eftersom de skar i öronen när de skrek). Två tjejer från klassen va också uppe på "scenen" och sjöng Adele's Someone like you. Måste erkänna att de lät jävligt bra!! :D

När jag kom hem så somnade jag nästan när jag satte mig i soffan. Jag va helt slut, kanske för att jag och Maja skrattade så mycket i skolan och så hade jag världens migrän.. Försökte att få bort den genom att ta en lång promenad med Oliver och som tur var började det regna precis när vi kom hem igen. Funkade inte så bra..
Senare så lagade jag mat med mamma :) korvstroganoff med ris, blev super gott! Det var nog bara för att jag hjälpte till ;)

Senare så pratade jag med William på xbox och spelade Dragon age 2 haha, tycker att spelet är grymt! Har redan spelat klart det en gång men ja.. jag är en achievement whore och måste slå Williams poäng så jag spelar om spelet igen :)

Skriver KANSKE... senare idag..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: