lovemakesyoublind

2012-03-21
11:36:27

Svenska
Sovmorgon! Började 11.10 idag eftersom vår biologi/kemi lärare inte är här! Super skönt att inte behöva stressa på morgonen baraför att hinna med bussen så att man kommer fram till skolan innan 8.
Just nu sitter jag på svenskan och ska skriva två referat, det första är om en text vi fick på samhällslektionen och den andra får jag välja själv. Ganska svårt när man måste sitta och bråka med internet också hela tiden..... Ena sekunden har man internet, andra så går det inte änns att skriva in lösenordet eller nått.. KUL! Håller även på att leta efter nya koder och tips som jag kan använda till att fixa min design - otroligt svårt när internet försvinner HELA tiden. Blir ju galen...

Det finns ju en felsöknings "knapp" när det inte fungerar.. MEN FELSÖKNINGS SKITEN FUNGERAR JU INTE!

Ska fortsätta med mitt referat så att jag hinner klart idag.. orkar inte ta hem läxor när jag måste plugga till annat som är viktigare. Kommer troligen att skriva något under lunchen eller engelskan senare idag :)

Kommentar:
#1: Kajsa

MOHAHAHAHAHAHAHAH jag var ledig idag XDDDDD fick veta det igår vid 9 på kvällen 8D



Visst är internet kul när den inte vill funka!?!?!?! Kiia och jag typ dödar vårt internet med våra kryckor!! XD

2012-03-21 @ 15:33:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: