lovemakesyoublind

2012-03-28
09:22:45

Tema dag?
Ello.. Sitter på biologin och lyssnar på olika redovisningar om genetik. Jag ska inte redovisa idag eftersom vi inte blev klara med vår powerpoint och jaa.. komplicerat!! Kollar även runt på Kan Dee's , hon gör grymma smycken och tröjor/linnen!
Hände inte så mycket igår när jag kom hem. Jag och Sandra åkte till BuP och pratade sen åkte vi och hämtade våra pass med mamma och pappa. Antar att mamma ändrade sig.. Efter så satt jag och letade efter min GMO "uppsats" som skulle redovisas idag, men jag vill inte! Ska prata med biologi läraren om jag bara kan skicka in uppsatsen istället eftersom jag hatar att redovisa inför klassen. Vi får se hur det blir..

Det är även tema dag i skolan idag och vissa säger att det är Kärlekstema med poesi och stuff.. KUL när min älskling inte är här! :(
Blir kanske ett snabbt inlägg när jag kommer hem! (gillar hur jag säger det men oftast blir det inget :P)

Kommentar:

Fin blogg! :)

2012-03-30 @ 15:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: