lovemakesyoublind

2012-03-22
20:52:27

Trött
Sitter på golvet och tittar runt på olika koder till bloggen. Är inte helt klar med designen men blev väldigt nöjd med det jag gjort hittills :) Tog ganska lång tid eftersom jag aldrig har designat så här mycket förut.
Det har inte hänt så mycket idag, har varit i skolan och hos mormor och morfar, pluggat lite och skrivit på några uppsatser - inte så super kul dag men ja helt okej enligt mig.

Pratade med mamma för några minuter sedan, jag vill sommarjobba i sommar men vet inte vilka veckor jag kan eftersom vi ska åka till Kanada (trodde biljetterna var bokade men tydligen inte...!!!) men mamma har inte fått sina semesterdagar ännu så det gör allting svårare.


Skulle helst vilja jobba på biblioteket här eftersom man inte behöver göra så superduper mycket plus att jag kan göra annat samtidigt - inte för att det skulle vara så mycket annat att göra men ja! :P Skulle behöva söka nu eftersom det inte finns många platser.. men annars skulle jag kunna tänka mig jobba inom omsorg, också helt okej. Annars får jag väll leta efter någon annan plats!

Tror att jag ska gå och lägga mig snart, har inte så stor lust att vara uppe just nu när killen gick och la sig bara för att jag var upptagen med annat.. :(
Kikade en snabbis på Kajsas blogg.. VAFAN! DE VA INTE JAG SOM SKET!! (svar på hennes inlägg om mig)

GODNATT! :love:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: