lovemakesyoublind

2012-05-08
11:53:01

Hands up and touch the sky!
Im in love!! Älskar låten Starship och Whip it meed Nicki Minaj! Skulle bli grymt nice att se henne om en månad men tror inte jag kan gå eftersom jag måste spara till Kanada resan (väääldigt dyrt!). Får ge Maja pengar så att hon kan köpa en tröja åt mig eller nått ifall hon ska gå! :)

Har haft idrotts prov och just nu sitter jag på samhällskunskapen och lyssnar på musik och kollar runt på facebook.. vet inte vad jag ska jobba med eftersom jag inte har fått papprena alla andra har fått och vår lärare vägrar ge mig dom.. Aja får väll sitta här och låtsas som att jag arbetar med nått.

Igår så satt jag hos kuratorn i nästan 55 minuter och pratade sen så åkte jag till skärholmen och köpte points till xbox :) pratade även med älsklingen till 21.30 tror jag, eftersom han skulle sova men det sluta med att vi smsa halva natten och jag somnade mitt i allt..
Idag kommer det inte heller att hända så mycket, tror jag, har två lektioner till efter samhälle sen ska jag till vårdcentralen klockan 3 och prata med dom så jag hoppas jag får hjälp idag! Senare blir det väll att prata med William :)

 

 

Kanske skriver ett till kort inlägg under svenskan.


Kommentar:
#1: Kajsa

http://angeltonaka.blogspot.se/2012/05/i-miss-you.html



Neee jag är inte elak (A) (A)



venne vad jag skulle skriva egentligen till dig :P glömde XD

2012-05-09 @ 21:46:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: