lovemakesyoublind

2012-05-07
12:56:29

Hjälp..
Kunde inte skriva nått under helgen och fredagen eftersom jag var hemma och var sjuk! Bru,ar inte blogga hemma heller eftersom jag inte orkar ibland..
Har fått super ont i magen nu när jag äter och jag brukar även få ont i mina skulderblad - ingen aning varför eftersom det inte änns hänger ihop med magen? Ska försöka be mamma att ordna en tid åt mig på vårdcentralen så ska jag sitta där och skrika på dom tills jag får BRA hjälp. Hittills så har dom vägrat göra sitt jobb och de säger att det inte är något fel på mig. Nästan som vissa vuxna säger "Det går över" om allting!

Sitter på historian just nu och ska till kuratorn klockan ett och prata. Tänker även på hur jag ska fortsätta med min design.. Kanske bara ska byta till en "normal" design som man kan välja (som blogg.se har gjort?), kanske blir lättare att fixa alla koder och så och få dom att fungera tillsammans. Annars får jag beställa en! Är fortfarande inte världens bästa på designer så de skulle vara bättre ifall jag bara beställde en eftersom jag inte vet hur man kodar vissa saker. Har även haft engelska nationella idag med en kille i klassen , Ninos, vi skulle prata om TV serier and whatnot. Var helt okej men ändå jobbigt eftersom det blev tyst ibland men sen gick det bra!

Det har inte hänt så mycket under de tre senaste dagarna, har som sagt varit sjuk - förkyld. Har haft feber och varit snorig som fan, har även haft väldigt ont i magen - fortfarande ingen aning om vad som kan vara fel men mamma och pappa tror att det kan vara IBS , tror inte jag efteresom jag får som mest ont medans jag äter och några minuter efter (brukar inte få ont när jag inte äter) och jag får ont i mina skulderblad (vet inte ifall de hänger ihop med min magont men ja..). Jag vågar knappt äta längre eftersom jag är så jävla trött på att ha ont!

Blir att prata med älsklingen när jag kommer hem :) Ingen engelska yay!! Men först blir det att åka till Skärholmen och köpa Microsoft Points till xbox eftersom jag är en sån tönt! :P Nä vill bara ha de nya map-packsen och några andra saker till Dragon Age och andra spel.


Ser du inget på bloggen, uppdatera!
:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: