lovemakesyoublind

2012-05-02
08:53:58

NICKI MINAJ 8 juni!!
Halloj!
Har inte kunnat skriva under långhelgen eftersom jag har varit sjuk (är fortfarande det..) och jag har hjälpt mamma och pappa med utemöblerna och stuff. Har även kört till landet med pappa för att hälsa på faster Sirpa och Anders (her man). Jobbade även förra helgen.

Har pratat med William varje dag och det känns toppen! Hatar när han kommer hem senare än mig när jag har skola.. är så tråkigt att sitta och vänta på att han ska komma hem så att vi kan prata. Längtar verkligen till sommaren! Saknar honom så otroligt mycket!! Han ska även försöka att komma hit på vintern och stanna i en månad :) Tycker fortfarande att det är för lite eftersom jag vill att han ska stanna med mig tills jag kan flytta dit.
Min syster började prata om det när vi var ute igår och hjälpte mamma och pappa med att tvätta av utemöblerna (alltså att jag tänker flytta dit och bo med honom) och då fick jag höra det jag får höra ganska mycket att människor, dom som inte tycker att mitt och Williams förhållande är riktigt eftersom vi bor så lång ifrån varandra. "Det är det dummaste du kan göra! Baraför att ni två har kysst varandra betyder det inte att ni är kära! Du vet inte vad det betyder. Och han är din första kärlek och dom är oftast misstag! Och du tänker inte med hjärnan." Alltså jag trodde föräldrar skulle stötta barnen oavsätt vad och jag fattar inte varför dom inte är glada för min skull! Vill dom att jag ska leva ensam eller vadå? Skiter fullständigt i om mamma försöker "skydda" mig, ingen av dom behöver kommentera mitt förhållande. Det är inte som att jag kommenterar mammas och pappas förhållande - fast jag tycker att de verkligen inte fungerar ihop ibland!

Jag tänkte även beställa biljetter till Nicki Minaj's konsert den 8 juni!! :) Ska bara prata med Maja om det först och sen mamma, tänkte även ta med Sandra eftersom hon aldrig har varit på konsert förut.

Måste koncentrera mig på biologin nu!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: